با وجود آنکه اساسنامه تازه خانه سینما در مجمع اخیر نهاد صنفی سینمای ایران به تصویب نرسید و موکول به بررسی شد، مجمع عمومی خانه سینما برای انتخاب هیات مدیره دوره پانزدهم جامعه اصناف سینمای ایران در دهه آخر مردادماه برپا خواهد شد؛ اما آیا این پایان ماجرا خواهد بود و آیا خانه سینما پس از گذشت بیش از ۱۲۰۰ روز تعیین تکلیف خواهد شد؟

به گزارش «تابناک»؛ خانه سینما دو مجمع عمومی مهم پیش روی داشت تا پس از چند سال، بالاخره وضعیت قطعی این مجموعه صنفی مشخص شود. نخستین مجمع، مجمع عمومی فوق العاده که قرار بود ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۸ برپا شود، به دلیل منع برگزاری اجتماعات از جمله مجامع عمومی از سوی ستاد ملی کرونا، هشتم تیرماه برپا شد، و دستور کار آن، تصویب اساسنامه تازه با صنوفی است که در وزارت کار ثبت شده‌اند و کد لازم را از وزارت کار دریافت کرده‌اند.

تعیین تکلیف خانه سینما پس از گذشت بیش از 1200 روز ... Read more »

Views: 123 | Added by: martiinhamilton | Date: 07.09.2020 | Comments (0)

روزهای پایانی هفته از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،  فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «گوهرشاد»، «قصه‌های مجید (اردو)»، «دنیای خیالی دخترم»، «همه خوب هستند»، «قصه گو»، «دفترچه خاطرات»، «بازگشت به اورا»، «مردی که موش شد»، «مجرم»، «جنون»، «سر به مهر»، «فرا سرعت»، «مردی روی لبه»، «دانکرک»، «دونده»، «هایدی»، «در جستجوی دری»، «آخرین چاره»، «سیب ترش»، «جلباب»، «نارگیل، اژدهای کوچک»، «مهندس باب»، «جیرو انسان ربات نما»، «بیمه عمر»، «پیغام رسان»، «شعله ور»، «خواهران غریب»، «نازلی»، «باغبان»، «سفر به سلامت»، «فروشگاه عجیب آقای ... Read more »

Views: 158 | Added by: martiinhamilton | Date: 07.09.2020 | Comments (0)

فدراسیون فوتبال در حالی که شواهدی دال بر نقش واضح بهروز زنجانی به عنوان فردی مؤثر در حضور مارک ویلموتس وجود دارد، همه چیز را تکذیب می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، ماجرای پیچیده قرارداد مارک ویلموتس که به سازمان بازرسی کل کشور هم رفته و در اولویت رسیدگی قرار گرفته، همچنان ادامه دارد. جایی که نقش فردی به نام بهروز زنجانی در این قرارداد هنوز مشخص نیست در حالی که او همه جا حضور دارد، اما فدراسیون فوتبال در این خصوص شفاف‌سازی نمی‌کند.

هنگامی که واقعیت‌هایی از قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال منتشر و رقم قرارداد ۲.۲۵ میلیون یورویی این مربی افشا شد، آن هم در حالی که مهدی تاج مدعی شده بود قرارداد این مربی زیر ۲ میلیون دلار است، بخش‌های پنهان این قرارداد توسط رسانه ها روشن کرد.

افشای نقش یک زنجانی جدید این بار در دلالی فوتبال

از جمله این ابهامات ، حضور فردی به ... Read more »

Views: 124 | Added by: martiinhamilton | Date: 06.21.2020 | Comments (0)

به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده، از میان افراد مشکوک و بر اساس آزمایش‌ها، از ظهر دیروز تا ظهر امروز، ابتلای ۲۰۴۳ تن به کووید-۱۹ قطعی شده است. با احتساب این افراد، آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۱۷۳ هزار و ۸۳۲ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۷۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۳۵۱ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۳۶ هزار و ۳۶۰ تن بهبود یافته‌اند و البته ۲۶۱۹ تن از بیماران بستری از جمله افرادِ بدحال (Critical) هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی، دعای خیر شما و الطاف حق بهبود پیدا کنند.

جهانپور افزود: تا کنون یک میلیون و ۱۰۷ هزار و ۲۵۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در ک ... Read more »

Views: 112 | Added by: martiinhamilton | Date: 06.08.2020 | Comments (0)

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفتگویی رادیویی به مناسبت روز ملی خلیج فارس، اظهار داشت: ما همیشه پیام صلح و دوستی را به کشورهای مسلمان همسایه داده‌ایم؛ و می‌توانیم در خلیج فارس با همگرایی امنیت را برقرار کنیم. وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از سران کشورها که وابسته به بیگانه هستند، می‌خواهند بیگانه در منطقه باشد، افزود: حضور بیگانه در منطقه ناامنی به وجود می‌آورد که شاهد آن هم چند تصادم دریایی از جمله ناوشکن آمریکایی با یک نفتکش ژاپنی، زیردریایی آمریکایی با نفتکش و تیراندازی ناوشکن آمریکایی به سمت یک قایق تفریحی در امارات است که منجر به کشته شدن چند نفر شد. فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه خلیج فارس یک خلیج بسته با وسعت ۲۵۰ هزار کیلومتر مربع است، گفت: اگر اتفاقی برای ناوهای اینها که سوخت ... Read more »

Views: 108 | Added by: martiinhamilton | Date: 04.29.2020 | Comments (0)

« 1 2